Emulator Center

Emulator Center

(تمامی امولاتور های این وبلاگ تست شده اند ودر صورت بروز هر گونه مشکل در قسمت نظرات مشکلات خود را بیان کنید)
Emulator Center

Emulator Center

(تمامی امولاتور های این وبلاگ تست شده اند ودر صورت بروز هر گونه مشکل در قسمت نظرات مشکلات خود را بیان کنید)

آموزش تنظیم کردن PCSX2

 با سلام.

اگه دوست دارین بازیهای سونی دو رو روی کامپیوتر اجرا کنید بهترین برنامه PCSX2 هست که


 

 

میتونین از آدرس زیر دانلودش کنید در ضمن هر 2 روز یکبار یک آپدیت برای این برنامه ارائه میشه که اون رو هم میتونین از سایتش دانلود کنین:


وبسایت PCSX2

دانلود مستقیم برنامه از وبسایت اصلی

همچنین من نسخه ای رو که باهاش بازی میکنم وسرعت کامل رو میده براتون گذاشتمو میتونید راحت دانلود کنید.

دانلود برنامه نسخه کامل +Bios+سیوهای بازیهای مشهور:16.8MB~

دانلود Bios به طور جداگانه:(بعد از دانلود فایلها را درون پوشه Bios کپی کنید)20.7MB~

دانلود آخرین نسخه برنامه:(آپدیت لینک هر سه روز یکبار)

شما میتونین جدیدترین آپدیت این برنامه رو از اینجا دانلود کنین.

آموزش این برنامه رو خودم توی سه پارت ساختم که تمام قسمتهای این برنامه رو توضیح میده که شما بیشترین سرعت بازی رو داشته باشید.

من الآن از این برنامه استفاده میکنم و بازی های GOW I و GOW II رو تموم کردم.

شما میتونید از لینک های زیر فایل ها رو دانلود کنید:

دانلود پارت اول:

دانلود پارت دوم:

دانلود پارت سوم:


برای دانلود از رمز زیر استفاده کنید:

pcsx2


اگه برنامه اجرا نشد و ارور داد برنامه زیر رو دانلود کنید (Microsoft C++ 2010):


حتما نظر خودتونو بنویسید

نظرات 36 + ارسال نظر
امین دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 05:11 ق.ظ

سلام ،
من بازی خدای جنگ ۲ رو نصب کردم و تنظیمات دسته رو هم تعریف کردم ولی
اون دکمه های کریتوس باهاش روی زمین میغلته کار نمیکنه
خواهش میکنم جواب بدید

none چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام چطور میتونم قدرت هارو عوض کنم؟ هرچی زدم کار نکرد

sepehr پنج‌شنبه 14 فروردین 1399 ساعت 11:57 ق.ظ

دکمه های عقب جلو چب راست خیلی سخته

میلاد یکشنبه 10 فروردین 1399 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام ،من بازی خدای جنگ ۱رو نصب کردم مشکلی که دارم اینه با کیبورد بازی می کنم جایی که باید ازدکمه های ترکیبی آنالوگ (شوک)استفاده کنم تو کیبورد نیست و قابل انجام دادن نیست ،واسه حل این مشکل چیکار کنم؟

محمد مهدی یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 01:21 ب.ظ

من بازی خدای جنگ1,2 را با صفحه کوچیک نصب کردم ولی حیف

ریبوار یکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت 12:39 ب.ظ

این سیو بازهای مهم رو که زدین از کجا دانلود کنم پیداش نمکنم میشه کمک کنید یا لینکش رو بزارید

هادی شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 11:23 ق.ظ

میشه بگین چطور تنظیمات دسته خدای جنگ درست کنیم

علیرضا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 ساعت 06:42 ب.ظ

دسته من توی بازی کار نمی کنه ! چیکار کنم؟

میلاد قاسمی یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 02:48 ق.ظ

خداوکیلی دمت گرم شانسی وب تو پیدا کردم گفتم اول جواب نمی ده بعد این که دانلود کردم دیدم دمت گرم جوابه
تو کف بازی خدای جنگ تو کامپیوتر با دسته مونده بودم

مهدی دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام من بازی خدای جنگ دو رو روی پی سی نصب کردام و وقتی هم میرام قسمت کانترول بازی نه دسته رو قبول میکنم و نه تنظیمات جدید کیبورد تنظیمات خوداشم بدرد نمیخوره نمی‌دونم مشکل از چیه برنامه ایی کم داره یا ورژن برنامه pcsex2 قدیمی‌ها خواهشاً بگین چیکار کنم

حامد علیزاده چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 02:41 ب.ظ

Alireza شنبه 9 تیر 1397 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام من خدای جنگ ۲ رو گرفتم چجوری با کیبورد میشه magic رو عوض کرد لطفا سریع جواب بدین

امید دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام . من تو اون مرحله ای هستم که دختر به شکل مار هستش و سنگ میکنه. وقتی میزنم و رو سرش دکمه O رو میاره و بعدش باید جویستیک بزنم . نمیتونم . جوی استیک ها کدومن تو کیبورد؟

امیر جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 05:34 ب.ظ http://جواب

من خدای جنگ نصب کردم باز میکنه اما همه جا سبزه چرا

پارسا جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 09:08 ب.ظ

چجوری با کیبورد و موس بازی کنم؟

amir چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 02:26 ب.ظ

خسته نباشین من در بازی خدای جنگ 2 وقتی از طریقpcsx2 وارد بازی میشم هیچ کدوم از کلید های کیبورد کار نمیکنه چرا؟؟؟

kawan چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 11:06 ق.ظ

درود
ببخشید من تنظیمات رو برای کیبورد انجام دام اما در بازی جهت ها(بالا-پایین-چپ-راست) کار نمیکنه ولی بقیه دکمه ها مشکلی نداره قبلا درستش کردم اما الان یادم نیست چجوری لطفا راهنماییم کنید

محمد حسین سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 10:19 ق.ظ

چرا هیجا درست راهنمایی نمیکنند بجای این چرت و پرتا یبار سریح و کامل بگید تمام دکمه ها در خدای جنگ چیه

تا اینجا که فهمیدم
w مثلث
s ضربدر
A دایره
D مربع
E ال 1
F آر 2

هست اما جهت ها اصلا کار نمیکنه و به هیچ عنوانم قابل تنظیم نیست بعد از تنظیم config قسمت pad1 هیچ تغییری در بازی ایجاد نمیشه

این آموزش هم کاملا کپی شده هست الکی چرا دروغ میگید

خودم توی حداقل 5 تا سایت و وبلاگ دیدم این آموزش رو

اگه این آموزش رو جای دیگه دیدی دلیل براین نمیشه کپی باشه...
شاید اونی که اول نوشته باشه اینو من باشم.
"
هست اما جهت ها اصلا کار نمیکنه و به هیچ عنوانم قابل تنظیم نیست بعد از تنظیم config قسمت pad1 هیچ تغییری در بازی ایجاد نمیشه "
باید لامپ دسته روشن باشه

ali سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام خسته نباشین من بازی خدای جنگ1 بازی میکنم مشکلی نداره فقط دکمه هاش تو کیبوزد پخشه و هرکاری کردم تنظیمش کنم به حالت اول بر میگرده تنظیمات دستگیرش که اصلا درست نمیشه لطفا راهنمایی کنید

چک کنین ببینین فایل LilyPad.ini تو پوشه inis روی حالت Read Only هست یا نه.
اگه بود غیر فعال کنین!

علی سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام من بازی رو میتونم اجرا کنم ولی دکمه های کیبوردم کار نمیکنن میرم تو بازی میگه استارت رو بزن تا بازی شروع بشه ولی من هر دکه مه ای رو میزنم هیچ اتفاقی نمی افته خواهشا جواب بدید

تنظیمات دسته رو چک کنین

esa سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام . یه مشکلی داشتم .. من سیسنمم قویه ... بازیهای god of war رو با فریم 60
ت.جرا میکنه.. اما تو بازی spartan total warior
(نمیدونم میشناسین یا نه ) زمان شروع بازی یه نور عجیبی تو مجیط بازیه .. مشکل رندری هم نیس .. چون بازیو رو حالت 1920*1080 خیلس روون اجرا میکنه .. (رزولوشنو از native گذآشتم رو costum)
تو تنظیمات کنتراستشم رفتم ... اما درست نشد ..
لطفا جواب بدید .. با تشکر

پلاگین تصویر رو عوض کنین

پویا دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 01:14 ب.ظ

آیا میشه بازی های PS2 را در کامپیوتر با مبدل PCSX2 با کیبورد بازی کرد یا حتما دسته لازم هست

ARMIN یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام من میخوام بازی مرتال کمبت رو بازی کنم اما گیری نشون میده چی کار کنم
ممنون کمک کنید

سعید یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم بازی خدای جنگ 2 رو چجوری با دسته معمولی روی کامپیوتر بازی کنم؟ ایا واقعا برای این بازی باید دسته xbox داشته باشم؟ من همه راهها رو رفتم متاسفانه تو شهر ما کسی رو پیدا نکردم کمکم کنه کسی بلد نیست میشه راهنماییم کنی ممنون

هادی جمعه 18 تیر 1395 ساعت 01:53 ب.ظ

من تیکن بازی میکنم تو لبتاب سرعتش نسبت به سونی یکمی پایینه و با دسته یک میتونم بازی کنم ولی دسته دو رو نمیاره لطفا بگین ممنون میشم

هادی جمعه 18 تیر 1395 ساعت 01:36 ب.ظ

تو رو خدا بگین که چجوری با دو دسته بازی کنم

HASHEM چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 05:40 ب.ظ

کد برا دانلود چیهههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

HASHEM چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 05:39 ب.ظ

گد برا دانلود چیهههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 04:19 ب.ظ

من میخوام بازی خدای جنگ رو با دسته معمولی بازی کنم بایدچه تنظیماتی رو انجام بدم

علی رضا پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام من هر کار با ماوس کیبور و گیم پد کار می کنم انجام نمیشه راهنمایی کنید لطفا به ایمیل من بفرستید

parham جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام.ایا با کیبرد هم میشه این بازی ا رو انجام داد؟

بله با کیبورد و موس هم میشه بازی کرد

یه بنده خدا سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 02:46 ب.ظ

درود
بازی fifa street 2 اجرا کردم وقتی توی منو میریم خوب اجرا میشه ولی توی بازی میرم لگ میزنه . تنظیمات گرافیک که تو راهنما گفتید را انجام دادم همباز درست نشد . لطفا کمک کنید

مشخصات سیستم رو لطف میکنید.

محمد یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 10:44 ب.ظ

خب داداش حالا کدوم از فول اسکرین درمیاره ؟؟؟

دو تا راه داره یا رو صفحه دابل کلیک کن یا از ترکیب کلیدای Alt+Enter استفاده کن.

محمد شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 10:25 ب.ظ

من بازی خدای جنگ رو بازی میکنم اولاش که فیلمش رو نشون میده خوبه و اصلا گرفتگی نداره ولی میخواد که بازی شروع شه خیلی خفیف میگیره چرااااااااااااااا ؟

بگیر Task Manager رو اجرا کن...
بعد برو به تب Performance ...
حالا برنامه PCSX2 رو اجرا کن...
بازی رو اجرا کن و از حالت تمام صفحه خارج کن و بعد جوری بزارش تو صفحه که Task Manager رو هم ببینی...
حالا خدای جنگت رو اجرا کن اگه موقع لگ زدن CPU پر شد یعنی cpu نمیکشه و باید تنظیمات رو تغییر بدی....
ولی اگه پر نشد سیستمت رو اینجا بزار تا راهنماییت کنم...
ببخشید که دیر شد...

کلاه قرمزی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام. چی جوری میشه تو این برنامه بیش از 2 تا پد رو اضافه کرد؟ یا اینکه فقط باید دو نفره بازی کنیم؟

سوال خوبى پرسیدید.
این برنامه تا ٨تا دسته رو ساپورت میکنه.
بازى کشتى کج تا ٥تا دسته رو ساپورت میکنه.
شما بایداز سربرگ Config گزینه ى controllers رو انتخاب کنین بعد در بخش تنظیمات گزینه port 1 multitap رو بزنین.

ناشناس پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 08:04 ب.ظ

این آموزشو خودت نوشتى؟

بله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد