Emulator Center

Emulator Center

(تمامی امولاتور های این وبلاگ تست شده اند ودر صورت بروز هر گونه مشکل در قسمت نظرات مشکلات خود را بیان کنید)
Emulator Center

Emulator Center

(تمامی امولاتور های این وبلاگ تست شده اند ودر صورت بروز هر گونه مشکل در قسمت نظرات مشکلات خود را بیان کنید)

آموزش ادیت کردن سیو بازیهای پلی استیشن2

ادیت کردن سیو بازیها خیلی راحت میشه با برنامه MYMC-Alpha v2.6

با این برنامه میتونین سیو هایی که به صورت تکی در این وبلاگ و یا سایت های خارجی قرار داده شدن رو به سادگی در مموری کارتتون(مموری کارت PCSX2) وارد کنین و از تمام مراحل باز شده ی بازیها لذت ببرین...

میریم سراغ آموزش:

برنامه رو باز کنین بعد پنجره ی انتخاب فایل میاد بالا. اینجا شما سیو برنامه PCSX2 رو باید پیدا کنین.

این فایل معمولا تو پوشه برنامه PCSX2 و داخل پوشه memcards هست که رنگ نوشتش هم آبیه.

فرمت این فایل .PS2 هست.

سیو رو لود کنین...

از روی لیست شماره 1 سیو رو انتخاب کنین. میتونین از روی قسمت علامت زده شده 2 سیو رو وارد یا خارج کنین.

اگه سیو رو میخواین وارد کنین یادتون باشه که سیو قبلی تونو با برنامه PCSX2 پاک کرده باشین در غیر این صورت سیو داخل مموری کارت وارد نمیشه...

همین بود...

تموم شد.

<<بازم میگم مشکلاتتونو بگید>>



نظرات 8 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام من تو بازی فوتبال pes6 2006
قسمت ادیت زیاد بازیکن ساختم و ویرایش کردم الان میخام پاکش کنم چیکار کنم
هرکاری میکنم نمیشه مستر لیگ دارم نمیخام اونو ازدست بدم اما میخام فقد ادیت پاک بشه . دستگاه من فلش خوره.

امیر علی چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام خسته نباشید .
ببخشید الان این سیو ها رو میشه ادیت کرد یعنی میشه شخصیت های NPCرو تغییر داد چون داداش کوچیکه من وقتی بازی میکنم نگاه میکنه میترسم این زن هایتو بازی رو ببینه اگه میشه یه راه بگید راستی تو خود پلی بازی میکنم نه تو کامپیوتر

Alirazavi سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 04:36 ق.ظ

سلام من کامپیوتر ندارم باید چکار کنم روشی هست که فقط فایل رو ببرم بیرون بدم سی دی رایت کنه لطف کنید راهنماییم کنی مرسی

alireza جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 12:00 ق.ظ

داداش میشه لینک دانلود این برنامه را بزاری تا برای ما اسون تر بشه
و متشکرم از زحمتاتون

ماهان دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام.توروخدا بگید چیکار کنم مموری کارت پلی استیشن 2 من لود نمیشه.احساس میکنم پر شده بخاطره همین خواستم بعضی چیزارو پاک کنم ولی بهم اجازه نمیده تا چیزی رو پاک کنم و منو میندازه بیرون. چیکار کنم؟

مموری کارتتون رو ایمیل کنین

reza یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام عزیز یه سوال داشتم من بازی wwe raw vs smackdown 2011رو دارم وقتی میرم داخل بازی نمیتونم سیو کنم بازی میگه مموری کارت ps2وارد نشده راهنمایی کن باید چیکار کنم

از این روش اینجا هم برای ادیت کردن سیو استفاده کردم ولی جواب نداد
لطفا راهنمایی کن

محمد چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 12:22 ب.ظ

در اصل سوال من اینجاست.
چی جوری سیو رو با pcsx2 پاک کنیم؟
من تو برنامه mymc سیو بازیم رو پاک می کنم و بعد سیو دیگه ای رو وارد می کنم. ولی وقتی وارد بازی می شم سیو رو نمی خونه. لطفا کمکم کنید

در اینجا شما باید مثل خود سونی2 عمل کنید...
به این صورت که:
1) اول از سربرگ CDVD گزینه No Disk رو انتخاب کنین.
2) بعد از سربرگ System گزینه Boot CDVD رو انتخاب کنین(فرقی نداره کدوم باشه)
3) الان مثل خود سونی دو مموری کارت هاش میاد بالا و شما میتونید سیوهاتونو حذف کنید.
تموم...

محمد سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.
اگر میشه آموزش رو کمی قدم به قدم تر ارائه فرمایید(یعنی کمی موضوع رو بشکافید)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد