Emulator Center

Emulator Center

(تمامی امولاتور های این وبلاگ تست شده اند ودر صورت بروز هر گونه مشکل در قسمت نظرات مشکلات خود را بیان کنید)
Emulator Center

Emulator Center

(تمامی امولاتور های این وبلاگ تست شده اند ودر صورت بروز هر گونه مشکل در قسمت نظرات مشکلات خود را بیان کنید)

آموزش تنظیم کردن برنامه PPSSPP

به درخواست یکی از دوستان این آموزش رو گذاشتم.

این آموزش برای من که خوب کار میکنه.

تنظیمات این برنامه در نسخه کامپیوتر و اندروید و گوشی یکسانه و شما میتونید از این تنظیمات برای هر دو استفاده کنید.

تنظیمات رو بر اساس عکس‎های زیر تنیم کنید امید وارم به درد بخوره.







امیدوارم کار کنه...

نظرات 39 + ارسال نظر
Mahdi دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 03:51 ب.ظ

واسه من همش صفحه عمودی و برعکس میشه چیکار کنم؟؟؟

Hesam شنبه 21 خرداد 1401 ساعت 04:00 ب.ظ

درود من بازی naruto ninja impact رو خواستم پلی بدم سرعتش خیلی پایین بود رندینگ بافر رو گذاشتم رو رندر سریع سرعت بازی خیلی زیاد شد عالی شد ولی تصویر مشکل پیدا کرد خش داره تصویر و کم نور شد ،، ایا راه حلی دارید؟

بارید دوشنبه 4 مرداد 1400 ساعت 09:04 ب.ظ

چطوری دوربین تو پیس مسل پیس کامپیوتر کنم یا کنسول

ارین پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام خسته نباشید من بازی کراش رو دارم ودتا دسته هم دارم میخوام
دونفربازی کنمولی بلد نیستم کمکمکنید

Joker دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 07:38 ب.ظ

دکمه L در گاداف وار ۲ چرا کارنمیکنه؟؟؟

نیما یکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت 07:54 ق.ظ

هر کی بازی خدای جنگ براش کند اجرا میشه رندرینگ بافر رو بزاره روی رندر سریع پرش فریم رو هم بزاره روی 1یا 2 من این تنظیماتو روی j1ace انجام دادم بازی رو هم توی 6ساعت تموم کردم

amirreza سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام
من اصلا نمی فهممم چی میشه اگه میشه یکم واضح تر توضیح بدین

محمدجواد جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام من بازی pes رو ریختم بازی میاد بالا وقتی تیما رو انتخاب میکنم وارد بازی میشم تا بازی بیاد شروع بشه میپره بیرون چیکار کنم

محمد مهدی چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 08:29 ب.ظ http://educator.blogsky.com

سلام ممنون از سایت خوبتون

لطفا آموزش تنظیم کردن کیبورد برای برنامه ppsspp windows قرار بدین

لطفا زود جواب بدید ممنون میشم

عرفان دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام من برنامه ppsspp رو لپتابم نصب کردم وقتی ک میخوام برم تو بازی مینویسه
Could net game. Not a valid disc image

Hasan شنبه 9 آذر 1398 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام من یه بازی دانلود کردم مربوط به psp ولی میرم توش دکمه های کنترل نمیاد میشه راهنمایی کنید

Salman Maghsoudi جمعه 16 آذر 1397 ساعت 11:59 ق.ظ

برای خالی کردن حداکثری رام و توقف برنامه ها از برنامه ی fill ram mmemory استفاده کنید و Shutapp در کل بستن و توقف و به خواب رفتن برنامه ها و خالی کردن حافظه و پاک کردن فایل های هرز به بهتر اجرا شدن بازی ها کمک زیادی میکنه

Parsa یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام من نسخه لایت PPSSPP رو از گوگل پلی دانلود کردم از یه وبسایت تنظیمات خوب برای برنامه پیدار کردم که روی God of War Chost of Sparta خوب جواب میداد چه از نظر صدا چه سرعت اما یه مشکل داشت که صفحه پرش داشت(سیاه میشد دوباره بر میگشت) بعد God of War Chains of Olympus رو دانلود کردم بازی با همون تنظیمات فوق العاده کند اجرا میشد صدا هم خش خش میکرد بعد یه مشکل دیگه هم داشت این بود که یکی از دکمه هاش باگ میرفت برای مثال شک کلا میرفت رو به پایین و نمی‌شد حرکتش داد (دکمه های دیگه هم باگ میره) با تنظیمات شما هم تست کردم بازم هیچی گوشیم (Samsung Galaxy A5 (2017 دقیق ترش A520f دوستان اگه کسی میتونه راهنمایی کنه به این ادرس یه جیمیل بزنه ParsaNbj@gmail.com واقعا خوره گاد اف وارم کسی کمکم کنه واقعا ممنون میشم مرسی از وبسایت و دوستان

Salajegheh سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 09:36 ق.ظ http://gravitas.com

سلام نیاز به کمک

Amin دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 01:22 ب.ظ

این برنامه بدرد گوشی نمیخوره چون بازیا وقتی روش پلی میشن کند هست کاری هم به تنظیمات و نسخه اندروید و اینا نداره رم بازی بالا هست و رم گوشی شما پایین برا همین هر بازی اجرا کنید کند هستالبته یه راه هست که کندیش کمتر شه اونم کم کردن کیفیته

احسان سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 06:11 ب.ظ

گوشیم سامسونگ A5 هست ولی نمیدونم چرا تیک داره

Surena سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 12:38 ب.ظ http://emulator.blogsky.com

سلام خسه نباشید من همین برنامه رو دانلود کردم همه نوشته هاش علامت سواله و تنظیماتش فرق داره با تصاویر شما فرق داره اگه میشه راه نمایی کنید بهم ایمیل کنید
Www.glstanya@gmail.com

حامد یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام من ی جایی گیر کردم تو قسمت هیولای اسکیلا وقتی کریتوس با شمشیر چشم هیولا رو در میاره بازی سیاه میشه و میره بیرون لطفا کمکم کنید دلیلش چیه گوشیمم قوی huawei gr3

مهران پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 06:56 ق.ظ

آقا هرکی مشکل کندی بازی داره اندرویدش پایینه باید ارتقاش بده

امین چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 11:59 ق.ظ

مال من همش تیک میخوره مدل گوشی honor 6x هست لطفا کمک کنید

me_weed سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام خسته نباشید . من نمی تونم دستمو فعال کنم . میشه کمکم کنید ؟

Amir جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 07:06 ب.ظ

اقاااااا ppsspp بازیایی که دانلود میکنم نمیشناسه. چیکار کنم اخه
اگه کمک کنین ممنون میشم
تلگرام 09304240394

من میخوام بازی اساسینز کرید بلود لینس رو بازی کنم ولی وقتی بازی شروع میشه ایکن های بازی مثل play. Settingsو.... رو نشون نمیده باید چیکار کنم و حتی وارد بازی میشم نه فونتی نه مکان بازی نه هیچی دیگه فقط همه جا سفید باید چیکار کنم

Ali جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام من نمیتونم فوتبالشو دو نفره کنم باید چیکار کنم روی دسته میرم فقط یکیش کار میکنه

B...M جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام ببخشید میخواستم کشتی کج2011رو رو کامپیوتر دو نفره بازی کنم ایا اموزش هست برای دو نفر کردنش روی کامپیوتر

ارمین یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 07:35 ب.ظ http://D8%A7%D9%85%D9%87-PPSSPP

سلام دوستان گوشی من j7pro است همین کارا رو هم کردم ولی باز همونجوری لگه باید چیکار منم لطفا جواب بدید

عماد شنبه 16 دی 1396 ساعت 01:56 ب.ظ

واسه من که اجرا شد این تنظیماتم توش بکار بردم خودمم یکم گرافیکش بردم بالا خیلی عالی شده الان رو کامپیوتر بازی میکنم دکمه هاشم تنظیم کردم بدوم لق یا خشخش صدا.

سیدمحمدصادق حسینی جمعه 15 دی 1396 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام من هر کاری کردم جواب نمیده اصلا دسته کار نمیکنه ممنون میشم اگه راهنمایم کنید

Ali یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 10:13 ب.ظ

بچه ها هر کار بکنید درست نمیشه فقط اولین کار که سرعت بازی رو بالا میبره تویی منوی اول تنظیمات تاینر هک. رو بزنید تا بازی روند بشهِ

Hassan دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام من برنامه رو نصب کردم و بازیش رو هم دانلود کردم ... اما زمان اجرای بازی تصویر آهسته اجرا میشه اصلا صداش هم پرش داره و فقط منوی بازی رو باز میکنه و نمیشه بازی کرد هنگ میکنه

پردازش cpu پایینه

mashinbaz دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 06:57 ق.ظ

سلام دوستان صدای بازی چطور درست میشه لطفا جوابو ب جیمیلم بفرستین

باید FPS 60 باشه تا صدا درست بشه

Javad شنبه 29 مهر 1396 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام اقا من‌گوشی j7prim دارم خدای جنگ رو نصب کردم هنوز بازیش لاگ داره و اهسته حرکت میکنه چجوری سریع ترش کنم تو رو خدا به جمیلم پیام بدین و کمکم کنید

Sadegh پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 02:09 ق.ظ

من برا اندروید خواستم خدای جنگ روح اسپارتا بازی کنم نمیشه گیر میکنه و اهسته عمل میکنه تنظیماتشم درست کردم سریعتر نشد چه کار کنم؟؟؟لطفا به جیمیلم پیام بدین ممنون میشم

خدای جنگ کلا بازی سنگینی از نظر اجرا هست میشه بهترش کرد ولی کاملا درست نمیشه

Aryan چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام من یه گوشی سامسونگ جی1 دارم و بازی شاهزاده ایرانی دانلود کردم ولی وقتی اجرا میکنی بازی دیده نمیشه چرا؟ لطفا کمکم کنید ممنون از شما

فک نکنم گوشی پاسخ بده

ممنوووون یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 10:11 ب.ظ

دستت درد نکنه

مجتبی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام لطفا منو از تلگرام خبر بدید mojtaba2390 این رو نصب کردم نمیدونم حالا چکار کنم ممنون

ارین سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 05:11 ق.ظ

ببین زبان گوشتی خارجی کن

مهدی چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 12:17 ق.ظ

من هرچی دانلود می کنم برنامه ش وقتی اجرا می شه اینارو می یاره؟؟؟؟؟؟؟ چیکار کنم لطفا امام کنید

Pouya چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 12:02 ق.ظ

من مشکل دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد